1 Mart 2008 Cumartesi

pkk masalı...

neden geri çekildik
yoksa pkk nın bitmesini istemeyenlermi var aramızda?

vay beeeeee!
amerika çıkın dedi 24 saat geçirmeden çıktık. madem böyle yarım bırakacaktık bu işi 24 gencimizin günahı neydi bir hiç uğrunamı öldüler...güvendiğimiz tek kurumdu ordu... paşa diyorki; "kısa mı sürdü sıkıyorsa orada bir 24 saat geçirin" evet sıkıyor paşam ben oraya tek başıma yürürüm sende istifa edersin o zaman belki...

anladım türkiyede güvenebileceğimiz tek bir kurum bile kalmamış...

anladım bağımsız türkiye diye bir şey yokmuş...

anladım cebren ve hile ile aziz vatanın her kalesi zaptedilmiş,her köşesi tutulmuş, bütün tersanelerine girilmiş,bütün orduları dağıtılmış, memleketin her köşesi bir fiil işgal edilmiş...

anladım bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzre memleketin dahilinde iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içindeler...

ey türk istikbalinin evladı
işte bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, türk istiklal ve cumhuriyetini kurtarmaktır.
muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur...

ve bu duruma sessiz kalmakta gafletdir dalalettir ve hatta hıyanettir...
o asil kan hala damarlarımızdaysa bişey yapmalı bişey yapmalı kıyamet değilse bile bişey kopmalı...

şimdi ben paşanın geri çektiği askerlerin yerine kuzey ırak a yürüsem kaç kişi gelir ardımdan

bunu herkese gönderin hatta genel kurmaya bile gönderin sessiz kalmamak lazım....

çuval hala başımızda
onur sadece çocuklara isim olarak kullandığımız bir şey oldu
yeter...

Hiç yorum yok: